蜜糖-Nicole

浅望幸福,不写忧伤,不道惆怅,不问花开几许,只问浅笑安然🌹
Those Words - Fether

爱的温度

三世:

I told you before
我告诉过你了
I've told you a thousand times
在耳鬓厮磨的时候
and I'll say it again
而现在,再次为你演绎一遍
(Say it again)
在交织的迷醉和眩晕里
That I told you before
绕上你的脖颈,对你耳语
I've told you a thousand times
你看,我又重复了一遍

and I'll say it again
纵使为你千千万万遍
(Say it again)
我也在所不辞
I, I, I, I, I love you till I go ah ah aah
我爱你
I, I, I, I, I love you till I go ah ah aah
即使粉身碎骨也想保你周全
I heard it before
我听到了
I've heard it a thousand times
听到了你的只言片语
and I'll hear it again
不经意间,我又听到了
(Hear it again)
听到你在耳畔缱绻
That I heard it before
似曾相识
I've heard it a thousand times
听到你在晚风呢喃
and I'll hear it again
似梦初觉
(Hear it again)
光怪陆离
I, I, I, I, I love you till I go ah ah aah
我爱你
I, I, I, I, I love you till I go ah ah aah
你像远古飞来的褐色蝴蝶
I, I, I, I, I love you till I go ah ah aah
我像荒芜地带的枯枝败叶
I, I, I, I, I love you till I go ah ah aah
你是午后深沉的低吟
I, I, I, I, I love you till I go ah ah aah
我是八度之上的和声
I told you before
我已将自己
I've told you a thousand times
完全的裸露在你面前
and I'll say it again
告诉你
Say it again
告诉你,我爱你


评论

热度(6)